שולחים דיוורים באופן עצמי ולא נעזרים במנהלי דיגיטל מקצועיים?

הכנו עבורכם 8 טיפים לניהול פעילות דיוור מוצלחת

  • 01 הקפידו לדוור ללקוחות תוכן שיווקי עשיר ולא רק מבצעים, הנחות והטבות- לקוחות יעריכו תכנים שיווקים אשר יאפשרו להם להיות צרכנים טובים וחכמים יותר.

    -שלבו בדיוורים מאמרים רלוונטים הנוגעים לשירותים/מוצרים שלכם:

    -פודקאסטים, סרטוני וידאו, הוראות שימוש למשתמשים חדשים, סקרים וכל תוכן חדשני ובעל ערך.

    -כשאתם מעשירים את הדיוורים שלכם בתוכן מגוון ואיכותי אתם מחזקים את החיבור של הלקוח לעסק ולמותג שלכם. במידה ותהיו ממש טובים,

    -תוכלו אפילו להפוך עצמכם לאוטוריטה בתחומכם ומכאן שעליה במכירות תהיה תהליך טבעי וארוך טווח.

  • תשאלו שאלה הרלוונטית הנוגעת להרגלי הקניה שלו

    אפשרו לו להביע דעתו בSMS או בדיוור חוזר

    אפשרו לו ליזום שיחה עם יועץ מקצועי

    להשאיר פרטים

    לקבל קופון משפחתי למימוש בקופה

    תנו לו סיבה לשתף את הקמפיין שלכם, תנו לו סיבה טובה לייצר אינטראקציה.

    קריאות לפעולה מגבירות את מעורבות הלקוחות בטקסטים השיווקיים שלכם וזה בדיוק מה שאתה מחפשים: להגדיל את כמות האינטראקציות, ליצור שיח ויראלי, לייצר ROI טוב יותר (החזר השקעה על עלות הפרסום) להגיע לכמה שיותר אנשים…

    חשוב לדעת: ברגע שגרמתם ללקוח להגיב למסר שלכם, הגדלתם משמעותית את רמת הזכירות של תוכן הדיוור לאורך זמן. עידוד הלקוח לפעולה אקטיבית משנה לחלוטין את סוג הדיאלוג ואיכותו.

  • - שם הלקוח הוא התחלה מצוינת אבל ניתן להגיע לרמה פרסונליזציה גבוהה בהרבה הכוללת את הרגלי הצריכה, משתנים דמוגרפים ועוד..

    - כמו כן, מומלץ לשלב בדיוור שם של איש קשר בעסק, בעדיפות לדמות שהלקוחות מכירים, מזדהים ומעריכים.

    - שילוב השם בהודעה ישווה לדיוור נופך אישי ויעצים את תחושת הנגישות וזאת במטרה שהדיוור לא יקלט כמסר מסחרי קר.

  • - מסרים ברורים, שורות תחתונות מעלים את רמת הקשב של הקורא, במיוחד בעולם הדיגיטלי.

    - השתדלו שלכל משפט בדיוור יהיה משמעות וערך, השתדלו לא להאריך אם לא באמת צריך.

    - השתמשו באלמנטים גרפים, כדי לא ליצור רצף טקסטואלי ארוך מידי.

    - אל תשתמשו בקיצורים שאינם מוכרים דיו.

  • - עלויות הדיוור ירדו בשנים האחרונות במאות אחוזים והפכו זולות ונגישות לכל עסק.

    - נצלו זאת כדי לכתוב תוכן מנוסח היטב, ברור ורהוט.

  • הוספת לינק בהודעות SMS או דיוור מאפשרת לכם להעשיר משמעותית את התוכן המדוור, יחד עם זאת זכרו שאחוזי הפתיחה ללינקים עדיין נמוכה יחסית ושאם מטרתכם היא קבלת משוב מהלקוח, שימוש בלינקים יכול להיות לרועץ ולעיתים עדיף לעשות שימוש בכלים טקסטואלים בלבד כמו SMS רגיל.

  • - טרם השליחה, שלחו את הדיוור למספר נמענים שאינם מעורבים בתהליך. בקשו מהם להביע דעה על רמת הכתיבה, על התוכן, אורכו, מורכבותו. מומלץ שלא תהיו המבקרים של עצמכם.

    A/B Testing הגעתם לישורת הסופית ועדיין מתלבטים? "גזרו" ממאגר הלקוחות שתי קבוצות ניסוי בעלות משתנים דומים, ושלחו לכל אחת מהן את שני הנוסחים עליהם בניהם אתם מתלבטים.

    - סיכוי גדול מאוד שתוצאות אחוזי הפתיחה של כל אחד מהקמפיינים, ימחיש לכם מהי הגרסה העדיפה לשליחה או אולי תגלו ששתי הגרסאות אינן טובות דיו ואינן משיגות את היעדים.

  • - התאימו לכל לקוח את התוכן בהתאם לתחומי העניין שלו, מאפיינו הדמוגרפים, הרגלי הצריכה שלו ועוד… הלקוחות שלכם בדיוק כמוכם, יעריכו דיאלוג איכותי, מותאם אישית.

    - חשוב לנו שתדוורו באופן מקצועי ומדויק. זכרו כי לא כל הלקוחות שלכם צריכים לקבל את כל הדיוורים.

    - ניהול מקצועי של העולם הדיגיטלי בארגון בכלל ושל הדיוורים בפרט, יתרום רבות לחיזוק הנאמנות למותג, יגדיל את אחוזי הפתיחה, יקטין את אחוזי הנטישה ואת הבקשות לחסימות מדיוורים ועוד…

EPHONE תעזור לכם להצליח יותר, היא תבצע מגוון רחב של פעולות במקביל אליכם, מה שיגדיל את התפוקה שלכם ואיכות הביצוע. המערכת יודעת לבצע מחד פעילויות שיווקיות רבות וליזום תקשורת מול הלקוחות ובנוסף היא מציעה לכם פלטפורמה מלאה לניהול המשימות הארגוניות, הן בשיווק מול הלקוחות ובן בהנהלות הפנים ארגונית באמצעות מערכת המשימות.

הן ברמת מערכת תבצע עבורכם פעולות ומשימות מגוונות שאתם לא מגיעים אליהן כיום, או שרמת הביצוע שלהן אינן טובה מספיק.

באמצעות הכלים הדיגיטלים במערכת, תוכלו לבחור האם הפעולה תבוצע בצורה ידנית או בצורה אוטומטית לחלוטין

מאפשרת לכם לשפר משמעותית את התפוקה ולייעל את הארגון ע"י ביצוע מגוון רחב של פעולות שמבוצעות כיום ע"י צוות העובדים או אינן מבוצעות כלל.